BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 19 augusti 2009

19 augusti

Vaknade tidigt idag för att skolan började tidigt, lite trög skoldag vill jag säga.
Vi har inte fått vårat riktiga schema än, men schemat kommer väl nästa vecka.
På morgonen var det väldigt kallt så jag hade jacka på mig, men senare vid lunch blev det ungefär 20grader ute, och det är ju varmt men det blåste kall vind också. Så det kändes som höst/vinter.
Slutet av dagen samlades alla åttor på Fridhemsplan för att tävla lite. Tävlingen gick ut på att hämta så många saker från sitt hem, eller skolan, som stod på en lista. Våran klass kom på andra plats och 8A kom på första plats. Priset var "fika" på gården, och "fikat" var en macka. Haha haha men liksom vem vill tävla om en macka, lite roligt tycker jag :]. Är hur trött som helst men måste gå på träningen för jag gick inte i måndags, hade ont i magen. Sitter här och gör ingenting, eller jo väntar på att tiden ska gå lite snabbare.

/V

0 kommentarer: